Inapoi

Bacalaureat 2024 pentru Matematica M-stiintele-naturii si M-tehnologic - MIhai Monea

Cod produs: 9789734739578
0
Brand
Paralela 45
Anul publicarii 2023
Numar pagini 304
Grup de varsta 15 - 18 ani
Limba Romana
Vezi toate specificatiile
PRP: 40.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
36.00 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Vineri, 29 Mar. - Luni, 01 Apr.
Solicita discount Comanda prin

Descriere

Bacalaureat 2024 Matematica - profilele Stiintele Naturii si Tehnologic

Avizat M. E. N. conform O. M. nr. 3022/8. 01. 2018

In 2021, a aparut volumul Bacalaureat 2023 Matematica - profilele Stiintele Naturii si Tehnologic , la editura Paralela 45. Manualul este avizat M. E. N. conform O. M. nr. 3022/8. 01. 2018.  Bacalaureat 2023. Matematica M_stiintele naturii; M_tehnologic este GHIDUL COMPLET pentru pregatirea examenului de bacalaureat.

Lucrarea contine:

Teme recapitulative ce includ notiuni teoretice si probleme de antrenament pe trei niveluri (initiere, consolidare si evaluare) si care acopera toata programa pentru bacalaureat. Problemele sunt insotite doar de raspunsuri (cele de initiere) sau de solutii detaliate (cele de consolidare).

40 de teste (dintre care 10 fara solutii) dupa modelul M. E. N.

Lucrarea poate fi folosita in invatarea curenta, permitandu-le elevilor sa se pregateasca in conditii reale, de examen, dar se poate dovedi un instrument util si in vederea recapitularii materiei la finalul unui semestru sau la sfarsitul anului scolar.

De ce e utila matematica?

Matematica este una din materiile de baza studiate de elevi pe parcursul scolii. Toti stim ca aceasta stiinta exacta este de folos nu doar in domenii tehnice ci oriunde in viata. Fiecare elev care se pregateste pentru bac mate stiinte ale naturii are nevoie de un suport teoretic de invatat, un ghid de pregatire pentru a performa la examenul de Bacalaureat.

Matematica face parte din programa clasei a XII-a, iar notele la Bac matematica Stiintele naturii sunt esentiale pentru un rezultat final cat mai bun la examenul de Bacalaureat.

Cu ajutorul matematicii putem gasi solutii la probleme si idei pentru atingerea oricarui scop. Matematica este cea care ne formeaza modul logic a gandi, de a reactiona, de a estima o situatie, de a solution problemele. Majoritatea problemelor de matematica pentru bacalaureat pot fi rezolvate prin diferite metode, iar aceste teste te ajuta sa gasesti solutia cea mai potrivita. Cartea pentru bac 2024 matematica stiinte ale naturii este de folos oricarui elev care se pregateste in acest an sa sustina examenul final al liceului, pentru a urma mai apoi o facultate.

Fie ca te pregatesti pentru Bac matematica profil tehnologic sau Bac matematica stiinte ale naturii, e important sa rezolvi cat mai multe teste si sa parcurgi cu atentie teoria.

Atunici cand incercam sa intelegem esenta matematicii, putem fi in stare sa infruntam situatii inedite, sa depasim greutati cu ajutorul gandirii logice si a rationamentelor.

Fiecare dintre noi are nevoie de calcule matematice zi de zi. Chiar daca nu ne dam seama, e nevoie sa folosim matematica si pentru cele mai simple activitati pe care le facem. Orice problema poate avea o solutie rezolvabila matematic. Indiferent de ce profesie vor alege, elevii care au studia matematica devin oameni bine pregatiti si capabili de o cariera de succes.

Este imposibil pentru absolventii de liceu sa parcurga o facultate daca nu au notiuni solide de matematica.  La baza ingineriei, a studiilor de fizica sau chimie sta matematica. In ziua de astazi, angajatorii cauta oameni competenti, capabili, iar cei care cunosc bine matematica au cel mai mare succes.

Chiar daca elevii nu urmeaza dupa terminarea liceului o facultate tehnica (de matematica), invatarea matematicii este un avantaj pentru orice tanar. Tehnologia actuala ne ofera multe variante atractive prin care putem rezolva cu usurinta probleme de matematica. Pregatirea pentru bac mate stiinte ale naturii inseamna multe probleme de rezolvat, parcurgerea teoriei si recapitulari finale.

Specificatii

0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

Intrebari si raspunsuri

Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

Informatii

TRANSPORT GRATUIT

La comenzi de peste 300 lei

VERIFICARE COLET

Deschiderea coletului la livrare

LIVRARE IN 24 H

Livrare la nivel national

POLITICA DE RETUR

Retur in termen de 30 zile

Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!