Despre livrare
Unde primesc comanda?
Coletul va fi livrat la adresa pe care aţi furnizat-o in formularul de comandă.
Cand voi primi comanda?
Termenul de livrare este de minim 24 de ore de la procesarea comenzii, livrarea urmand a fi efectuata in termenul prevăzut de art. 18 din OUG nr. 34/ 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. In cazuri excepţionale, de exemplu condiţii meteorologice nefavorabile, livrarea in zone greu accesibile sau in perioade foarte aglomerate din an (Black Friday, Crăciun, etc.), livrarea poate suferi intarzieri. Comanda se consideră valabilă numai după ce Societatea confirmă Clientului prin e-mail sau telefon posibilitatea onorării acesteia.
Cum plătesc?
Plata se face poate face prin urmatoarele metode:
- ramburs, in momentul in care veţi primi coletul la adresa specificată in formularul de comandă
- online cu card bancar
- acceptăm şi plata in avans, prin transfer bancar sau plata in trezorerie. Pentru aceste opţiuni, vă rugăm să ne contactaţi pe e-mail şi telefonic după ce aţi făcut comanda, pentru a vă oferi detalii suplimentare.
Există taxe de livrare?
Tarif național: 19.99 lei
Ridicarea coletului din locațiile fizice:
Cost: 7.00 lei
Cost: 4.99 lei
Va rugăm să aşteptaţi confirmarea telefonică a disponibilităţii produselor în stoc (nu toate produsele disponibile pe site sunt disponibile şi la sediu) înainte de a va deplasa în locaţia pentru ridicarea coletului.
Tarif EasyBox: 16.99 lei