Fares Ceai cu fructe de padure, 20x2g
Cod produs: 5941141222546
Proprietati | Relaxanta |
Aroma | Fructe |
Ingrediente | Fructe de padure |
Tip bautura | Ceai |
Iti recomandam si
Descriere
Fares Ceai cu fructe de padure, 20x2g
Fares ceai aromat din fructe de padure si plante, cu zmeura, afine si mure 20 x 2g. Nu contine coloranti sintetici.
Ingrediente Flori de hibiscus, amestec de fructe de padure in proportie variabila min. 40% (macese, aronia, zmeura, afine, mure), capsuni, mere, cirese, coji de portocale, arome, vitaminizant si antioxidant: vitamina C - 10mg/plic (12.5% din doza zilnica recomandata).
Cantitate neta (kg/buc/l) 0.04
Tara origine Romania
Subcategoria Fructe
Conditii pastrare si/sau preparare A se pastra la loc uscat si temperatura mediului ambiant.
Preparare: Peste un plic se toarna 200 ml apa clocotita si se lasa 10 minute.
Sugestii de utilizare si/sau precautii (Mentiuni legale) Nu contine coloranti sintetici. Culoarea rosie a ceaiului este culoarea naturala a ingredientelor sale, in special a florilor de hibiscus si a fructelor de maces.
Specificatii
Brand | Fares |
Proprietati | Relaxanta |
Aroma | Fructe |
Ingrediente | Fructe de padure |
Tip bautura | Ceai |
Continut cofeina | Decofeinizat |
Forma produs | Instant |
Numar plicuri | 20 |
Recenzii
-
Matilda14-07-2021
Recomand
Un ceai parfumat, de cea mai buna calitate, recomand pentru pretul mic si calitatea excelenta
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.