Limba moderna 1. Engleza clasa a 7-a - Herbert Puchta, Jeff Stranks, Peter Lewis-Jones, Oana Stoica, Ioana Tudose, Ioana Adam
Cod produs: 9786068964621
Anul publicarii | 2019 |
Numar pagini | 164 |
Limba | Engleza |
Proprietati | Carte scolara |
Iti recomandam si
Descriere
Proiecte trans- si interdisciplinare care scot elevii din rutina obisnuita a orei
Teme culturale internationale de interes pentru grupa de varsta vizata
Structura echilibrata, cu accent pe limba naturala, folosita de adolescentii din Marea Britanie
Ofera o deschidere spre literatura (cu texte adaptate nivelului de limba)
Caiet de lucru asociat pentru suplimentarea materialului de lucru
Prelucrare dupa: Think Level 1 Student’s Book, Think Level 2 Student’s Book si Think Level 3 Student’s Book/ Herbert Puchta, Jeff Stranks & Peter Lewis-Jones © Cambridge University Press
Limba moderna 1 – Engleza. Clasa a 6-a
Limba moderna 1 – studiu intensiv. Engleza. Clasa a 6-a
Limba moderna 1 – Engleza. Clasa a 7-a
Limba moderna 1 – studiu intensiv. Engleza. Clasa a 7-a
Limba moderna 1 – studiu intensiv. Engleza. Clasa a 5-a
Specificatii
Brand | Art Grup Educational |
Anul publicarii | 2019 |
Numar pagini | 164 |
Limba | Engleza |
Proprietati | Carte scolara |
Tip coperta | Necartonata |
Format | 300 x 210 mm |
Materia scolara | Limba engleza |
Semestrul | Ambele |
Gen | Carte scolara |
Tip carte | Didactica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.