Principiile operatiunilor de la receptia hotelului. Editia 2 - Jeremy Huyton Pam Bradley Sue Baker
Cod produs: 9789731152608
Iti recomandam si
Descriere
Principiile operatiunilor de la receptia hotelului. Editia 2 a fost conceputa pentru a pune la dfispozitia studentilor si a tuturor celor implicati in industria hoteliera elementele de baza ale teoriei si practicii operatiunilor de front-office. Pe tot parcursul cartii aplicatiile inlescnesc insusirea modului de gandire al unui lucrator de la front-office. Aceasta carte a fost conceputa pentru a pune la dfispozitia studentilor si a tuturor celor implicati in industria hoteliera elementele de baza ale teoriei si practicii operatiunilor de front-office. Pe tot parcursul cartii aplicatiile inlescnesc insusirea modului de gandire al unui lucrator de la front-office. Succesiunea capitolelor urmeaza un client tipic de la check-in la check-out in relatie cu celelalte departamente si sectoare din cadrul unui hotel.Specificatii
Brand | C.H. Beck |
Anul publicarii | 2007 |
Numar pagini | 344 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.