Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Domeniul turismului este unul foarte ofertant datorita implicatiilor sale economice evolutiilor spectaculoase dar si impactului sau vizual si experiential. Oamenii nu mai calatoresc in secolul XXI doar pentru relaxare sau in cadrul traditionalelor vacante ci doresc experiente autocunoastere doresc ca banii lor sa aiba valoare adrenalina reincarcarea bateriilor prin practicarea city-break-urilor intretinerea sanatatii prin conectarea la cele mai bune centre wellness si spa doresc pentru copii lor forme de educatie moderne si practice distractie etc. Dezvoltarea domeniului turismului s-a facut predominant prin inovari inovari conceptuale stiintifice de produs de servicii in abordarea personalului in abordarea turistului educationale ale publicatiilor de profil organizatorice de finantare legate de implicarea directa si sustinuta a unui partid politic de etica de brand marca etc. Principalul scop al acestei carti consta in faptul ca toate capitolele contituie un punct de plecare in conceperea de oferte turistice produse turistice si servicii turistice care sa aiba la baza patrimoniul tangibil si intangibil al Romaniei. Si cunoastem si suntem de acord cu totii ca acesta este unul foarte bogat si ofertant Din cuprins Cartea este structurata pe zece capitole Turismul sumbru dark tourism Turismul medical Health and wellness tourism Turismul rosu Red tourism Turismul in suburbii mahalale Slum tourism si turismul saraciei Poverty tourism Turismul de tip Mystery and thriller tourism Thanatourism Turismul gastronomic Turismul de lux Turismul in parcurile tematice Turismul muzeal Puncte forte analiza pertinenta si in premiera a unor noi tipuri de turism fiecare capitol contine obiectivele capitolului rezumatul capitolului bibliografie recomandata sugestii de intrebari grila si de proiecte este bogata in materiale bibliografice si anexe care completeaza si sustin informatiile din cadrul capitolelor este rezultatul unei colaborari intre cadrele didactice si studentii de la specializarea Economia comertului turismului si serviciilor membri ai Cercului de Turism din cadrul Universitatii Petru Maior din Targu Mures excelent material de lucru pentru studenti dar si pentru orice persoana interesata de domeniu Manuela Rozalia Gabor este cadru didactic in cadrul Facultatii de Stiinte Economice Juridice si Administrative din cadrul Universitatii Petru Maior din Targu Mures si referent stiintific international si membru in echipa editoriala in cadrul unor prestigioase reviste din strainatate. Flavia Dana Oltean este cadru didactic in cadrul Facultatii de Stiinte Economice Juridice si Administrative din cadrul Universitatii Petru Maior din Targu Mures.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti