Secretele succesului. Cum sa va faceti prieteni si sa deveniti influent. Editia a III-a - Dale Carnegie
Cod produs: 9786064400734
Anul publicarii | 2018 |
Numar pagini | 296 |
Proprietati | Sfaturi Practice |
Limba | Romana |
Iti recomandam si
Descriere
Sfaturile lui Dale Carnegie va arata cum sa deveniti un interlocutor agreabil, de ce e bine sa faceti complimente dezinteresate, cand e cazul sa va retrageti dintr-o disputa, ce anume trezeste dorinta de cooperare a partenerilor, cum sa faceti o buna impresie de la prima intalnire, cat de important e zambetul, prin ce strategii va puteti autopromova in ochii celorlalti, in ce fel puteti adresa critici fara sa provocati resentimente, de ce e recomandat sa va admiteti propriile greseli inainte de a le face reprosuri altora, cat de adevarat e proverbul care spune ca „vorba dulce mult aduce“, cum sa raspundeti la plangerile altora, unde se termina sinceritatea si incepe brutalitatea, de ce nu functioneaza pe termen lung strategia de a da ordine, cum sa va ajutati ajutandu-i pe ceilalti — si multe altele.
„Cartea de temelie a miscarii self-help din Statele Unite.“ Washington Post
Specificatii
Brand | Curtea Veche |
Anul publicarii | 2018 |
Numar pagini | 296 |
Proprietati | Sfaturi Practice |
Limba | Romana |
Format | 145 x 205 mm |
Gen | Sfaturi Practice |
Recenzii
-
Lucretia30-07-2021
Recomand
O carte motivationala deosebita, din care ai ce invata. Apreciez pretul mic si livrarea rapida.
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.