Sfera publica si imaginea politica - Claudiu Coman
Cod produs: 9789731158136

Iti recomandam si
Descriere
Desi crearea imaginii a facut parte din studiul politicii de foarte mult timp in ultimii ani aceasta s-a axat pe crearea imaginii profesionale prin intermediul mass-media. Exista doua teorii majore in crearea imaginii una subliniaza calitatile candidatului alta subliniaza perceptiile asupra alegatorului. Fiecare dintre aceste doua teze reprezinta o sarcina pentru producatorul de imagine. Un punct de vedere mai util este cel care priveste imaginea ca o legatura intre candidati profesionisti si votanti. Din moment ce candidatii cauta anumite roluri si calitati stilistice in candidatii ideali prin intermediul mass-media creatorii de imagine evidentiaza calitatile corespunzatoare ale clientilor. In societatea contemporana opinia publica este in general mediata de mijloacele de comunicare in masa care cuprind sfera publica . Aceasta arena este caracterizata de conflictul dintre piata si principiile democratice si rivalitatea dintre interesele politicienilor si mass-media. Opinia publicului nu este creata complet deliberat ci este construita cu ajutorul sistemelor de comunicatie in conflict cu actorii politici care cauta sa detina controlul raspandirii informatiei si sa manipuleze sfera publica.Specificatii
Brand | C.H. Beck |
Anul publicarii | 2010 |
Numar pagini | 176 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.