Inapoi

Manager 80-20. Zece metode pentru a deveni un lider grozav. Editia a 3-a - Richard Koch

Cod produs: 9786303032436
0
Brand
Act si Politon
Anul publicarii 2024
Numar pagini 288
Limba Romana
Gen Sfaturi Practice
Vezi toate specificatiile
PRP: 49.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
39.20 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Miercuri, 02 Oct. - Vineri, 04 Oct.
Comanda prin

Descriere

Cei care inteleg lumea haotica in care traiesc astazi, sunt deja pe jumatate invingatori in lupta de a deveni manageri mult mai eficace. Cartea va va face sa descoperiti multe perspective surprinzatoare, precum faptul ca managerii au nevoie de o parghie daca vor ca un mic efort sa duca departe, in materie de rezultate. Vor fi analizate sapte surse de declansare a parghiilor. Cei mai de succes manageri fac mai mult decat sa se ajute pe ei insisi. Managerii care sunt respectati (si adesea iubiti) aloca ceva timp in fiecare saptamana pentru a-si incuraja, sprijini si indruma oamenii. Un manager eficace reduce numarul sarcinilor angajatilor, oferindu-le libertatea de a face ceea ce stiu sa faca cel mai bine. Toate carierele de succes pot fi reduse la cateva decizii critice, dar esentiale. Progresul exceptional decurge din combaterea lenei dublate de educatie cu gandirea inteligenta si ambitia extrema. Richard Koch s-a lansat in afaceri acum mai bine de patruzeci de ani. In anii ’70 era prea putina munca manageriala de facut. Astazi cuvintele de ordine sunt excelenta operationala, ceea ce inseamna costuri din ce in ce mai mici; standardizare, ceea ce inseamna producerea si vanzarea de bunuri intr-un mod cat de ieftin posibil si depersonalizarea tuturor lucrurilor; profitabilitate, ceea ce inseamna ca cineva anume trage ponoasele de fiecare data cand profiturile scad…si se prea poate ca acel cineva sa fiti chiar dumneavoastra. Ce este Principiul 80/20? Principiul 80/20 reprezinta observatia faptului ca un numar mic de evenimente genereaza majoritatea efectelor. 80% din consecinte decurg din 20% din totalul cauzelor sau 80% din rezultate decurg din 20% din totalul actiunilor. 20% din sportivii profesionisti vor castiga 80% din premiile competitiilor;Veti purta 20% sau mai putin din hainele dumneavoastra peste 80% din timp;Doar 20% din calatoriile dumneavoastra cu masina vor inregistra peste 80% din totalul kilometrilor de bord;Doar 20% din timpul dumneavoastra va genera peste 80% din rezultatele utile;20% din indeciziile dumneavoastra va vor conduce 80% din succes si fericire (sau opusul acestora). Principiul va permite sa va concentrati pe cauzele bune, sa va descotorositi de cele rele si sa uitati de marea masa a celor neinsemnate si slabe, care creeaza mult zgomot si nu duc decat la confuzie. Spre exemplu, Apple a studiat mp3 playerele, identificand 20% din functionalitati pe care 80% din utilizatori le folosesc efectiv, si si-au dat seama cum sa implementeze acele functionalitati mai bine ca oricine. Aproximativ patru cincimi din profitul dumneavoastra va proveni de la numai o cincime dintre clienti, acestia fiind clientii de baza. Ei sunt absolut esentiali pentru viitorul firmei dumneavoastra. Una din greseli este sa considerati majoritatea clientilor ca fiind importanti, insa doar clientii de baza conteaza cu adevarat. Tim Ferris, autorul bestsellerului „The 4-Hour Work Week”(4 ore saptamana de lucru): „Principiul 80/20 este piatra de temelie a traiului bazat pe rezultate. Cititi aceasta carte noua si folositi-o.” Jim Lawrence, director executiv Rothschild North America: „Este momentul ca managerii sa nu mai piarda timpul cu birocratia si sa inceapa sa lucreze la cateva aspecte care conteaza in crearea de valoare. Aceasta carte arata exact modul in care se face.” Lord Smith de Finsbury, presedinte al Agentiei de Mediu: „Richard Koch vede atat de clar ca o buna gestionare si un bun leadership vin din interior si ca talentul eliberator din tine si din ceilalti este cheia succesului. Aceasta este o carte care trebuie citita de oricine vrea sa fie un lider grozav si sa obtina rezultate extraordinare.”
Richard Koch este autorul bestsellerului „Principiul 80/20”, care s-a vandut in peste un milion de exemplare si a fost publicat in 31 de limbi. El este atat antreprenor cat si investitor de mare succes, printre companiile sale numarandu-se Filofax, Plymouth Gin, Belgo, Betfair. Initial, autorul a fost partener la Bain&Company si co-fondator al LEK Consulting. Este britanic si locuieste in Portugalia.

Specificatii

Brand Act si Politon
Anul publicarii 2024
Numar pagini 288
Limba Romana
Gen Sfaturi Practice

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc