Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Cultura serviciilor superioare este un proiect al editurii Publica, sustinut de Customer Focus. RON KAUFMAN ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor. ,, De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile. Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati.” Ron Kaufman Cititi aceasta carte si aplicati pasii sugerati. Veti asista la transformarea culturii organizationale din firma dumneavoastra si la schimbarea ireversibila a perspectivei pe care o aveti asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregatiti-va pentru o incursiune exceptionala intr-o lume total noua. MARSHALL GOLDSMITH, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThere Lucrurile simple sunt de regula cheia pentru a obtine realizari importante. Dar cele mai simple lucruri sunt si cel mai greu de explicat. Ron Kaufman este cel mai energic si competent ghid pentru intelegerea perfecta a ceea ce inseamna sa livrezi excelenta in tot ceea ce faci.
ORLANDO SZASZ - cofondator Renania, organizator workshop The Secrets of Superior Service TM Ron Kaufman ne dezvaluie in mod convingator motivul pentru care tipul adecvat de servicii va poate transforma afacerea, oferind totodata un plan detaliat si usor de urmat. Toti detinatorii functiei de CEO, toti managerii si angajatii care furnizeaza servicii altora, nu numai ca ar trebui sa citeasca aceasta carte, ci sa o utilizeze ca referinta permanenta. ADRIAN GOSTICK si CHESTER ELTON, autorii bestsellerului The Carrot Principle O carte extraordinara! Mi-as dori ca tehnologia sa fi ajuns pana acolo incat aceasta carte sa intre ca prin minune in mintea fiecarui lider din tara noastra si sa fie subiect pe agenda sedintelor saptamanale. Multumim Ron Kaufman, pentru rabdarea cu care ne inveti cum sa cream servicii incredibile, despre care sa vorbeasca pana si competitia! ELENA CALIN – fondator Customer Focus Romania, organizator The Secrets of Superior Service TM cu Ron Kaufman
RON KAUFMAN, fondatorul UP! Your Service, este considerat cel mai important lider si ganditor din lume in domeniul serviciilor destinate clientilor si un promoter al construirii unei culturi organizationale centrate pe servicii. Ron publica regulat in Bloomberg Businessweek, The Wall Street Journal, The New York Times si USA Today, fiind totodata autorul a paisprezece carti despre servicii, afaceri si inspiratie. A fost inclus in clasamentul,, Top 25 Whoʼs Hot” dedicat celor mai remarcabili speakeri, alcatuit de catre Speaker Magazine.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti