Managementul brandului - Catalin Mihail Barbu
Cod produs: 9786061161379
Anul publicarii | 2017 |
Numar pagini | 197 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Iti recomandam si
Descriere
Brandurile reprezinta astazi un fenomen global, oferind companiilor posibilitatea de a crea si intretine relatiile cu consumatorii. Pe de alta parte, cosumatorii sunt atrasi ca un magnet de stralucirea brandurilor, intrucat acestea le permit sa se exprime si sa se afirme in plan social si individual.
In aceasta lucrare incercam sa raspundem impreuna cu cititori la cat mai multe din aceste intrebari fara a avea pretentia ca am abordat intreaga problematica implicata de managamentul brandului.
Lucrarea de fata se adreseaza unei game largi de beneficiari, studentilor care studiaza managementul brandului, cursantilor de la programele de masterat, cursuri postuniversitare si doctorat. De un real folos se poate dovedi lucrarea practicienilor din firmele care doresc sa construiasca branduri puternice.
Specificatii
Brand | Sitech |
Anul publicarii | 2017 |
Numar pagini | 197 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Stiinte |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
VERIFICARE COLET
LIVRARE IN 24 H
POLITICA DE RETUR