Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii punand amprenta asupra responsabilitatii acestora. Daca initial managementul si-a facut simtita prezenta doar in mediul economic cu trecerea timpului si-a facut loc si s-a adaptat pentru a fi practicat si aplicat in toate sectoarele de activitate indiferent de domeniu. Modelarea performantei in cadrul serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni prezinta conceptualizarea modelelor econometrice ale metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea reclamatiilor sesizarilor sugestiilor si implementarea initiativelor cetatenesti. Din cuprins Conceptualizarea modelelor econometrice de imbunatatire a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea sesizarilor reclamatiilor si sugestiilor Evaluarea performantelor serviciilor publice locale prin binomul optimism-pesimism al relatiei manager-cetatean Puncte forte tratare ampla a aspectelor ce tin de modelarea performantelor serviciilor publice locale prin prisma evaluarii binomului manageri-cetateni analizeaza legislatia si jurisprudenta incidente interpretari si clarificari doctrinare caracter interdisciplinar ample referinte bibliografice include tabele figuri si anexe care faciliteaza asimilarea informatiei Recomandare A se vedea si Managementul organizatiilor publice Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale Despre autoare Tincuta Gudana Vrabie are o experienta profesionala pe peste 20 de ani in administratia publica locala fiind cadru didactic in cadrul Universitatii Dunarea de Jos Galati pentru disciplinele Management comunicare si relatii publice Comportamentul consumatorului Bazele administratiei publice si Contencios administrativ. Este formator in cadrul unor proiecte precum si la Institutul National de Administratie pentru programe de formare specializata. Participa si prezinta lucrari si articole in cadrul conferintelor nationale internationale in domeniul management are lucrari de specialitate publicate in reviste baze de date ISI Proceedings BDI .
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti