Inapoi

50 de secrete ale artei persuasiunii - Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini

Cod produs: 9789734654635
5
Brand
Polirom
Anul publicarii 2015
Numar pagini 272
Limba Romana
Vezi toate specificatiile
PRP: 29.95 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
24.86 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Joi, 04 Iul. - Vineri, 05 Iul.
Comanda prin

Descriere

Ne confruntam permanent cu provocarea de a negocia sau de a discuta in contradictoriu cu cei apropiati, cu colegii sau cu sefii. Cum ne putem impune punctul de vedere? Exista anumite cuvinte cu care putem capta atentia interlocutorilor nostri? Bazat pe cercetari recente in psihologie, volumul prezinta regulile de baza ale persuasiunii, precum si tehnici si strategii prin care evitati cliseele si va sporiti puterea de convingere.
Indiferent daca sinteti manager, avocat, medic, politician sau profesor, cele 50 de secrete ale artei persuasiunii va vor ajuta sa-i atrageti pe ceilalti de partea dumneavoastra.
 
Din cuprins:
Ce va invata sahul despre strategiile de persuasiune?• Cum puteti deveni un maestru al influentei sociale?• Care este secretul unei colaborari de durata?• Ce truc puteti imprumuta de la Benjamin Franklin?• Cum puteti iesi in evidenta fara sa fiti perceput negativ?• Cind este bine sa recunoasteti ca ati gresit?• Ce puteti cistiga din pierderi?

Steve J. Martin, director al Influence At Work (Marea Britanie), a publicat articole in reviste de afaceri. Este coautorul cartii Sold! (2004). Sustine prelegeri pe tema influentei si persuasiunii la Cranfield University si Sir John Cass London Business School si ofera consultanta pentru numeroase organizatii guvernamentale sau de afaceri.
Dr. Noah J. Goldstein, profesor la University of Chicago Graduate School of Business. A publicat numeroase articole si rezultate ale cercetarilor sale in reviste de psihologie si afaceri. A fost consultantul unor corporatii si organizatii guvernamentale, precum Accenture, The United States Forest Service si The United States Census Bureau.
Dr. Robert B. Cialdini, profesor universitar de psihologie si marketing la Arizona State University. Este autorul cartii Influence: Science and Practice (ed. a IV-a, 2000). A publicat numeroase articole in reviste academice si de afaceri. In anul 2003, a primit premiul „Donald T. Campbell” pentru contributia sa in domeniul psihologiei sociale.

Specificatii

Brand Polirom
Anul publicarii 2015
Numar pagini 272
Limba Romana

Recenzii

5
1 review
5 stele ( 1)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
100%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota
  • Marcu George
    10-12-2021

    Recomand

    Mi-a placut cartea, m-a ajutat sa fiu mai convingator. Recomand, merita citita. Pret excelent, livrare rapida

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc