A doua venire - Marian Truta
Cod produs: 9786065794597
Anul publicarii | 2012 |
Numar pagini | 280 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
![](/media/simple/icons/whatsapp-logo.png)
Iti recomandam si
Descriere
Undeva in Bucuresti, prin anii ’80, un radioamator este prins intr-o inclestare bizara dintre doua tabere: o lume a unui trecut probabil, dar inexistent, si o lume a unui viitor virtual, dar improbabil.
In 1989, Ceausescu a castigat partida. Suntem in anul 2010, in plina dictatura comunista si asistam la zbaterile unui obscur scriitor de science fiction. in ciuda inocentei sale, acesta se face vinovat de „ganduri dusmanoase impotriva oranduirii“.
„A doua venire“ ne arata o Romanie care face si desface jocurile politice din Europa si din lume cu ajutorul alchimistilor. Avem o alta Romanie, in care Biserica Ortodoxa si Vaticanul se opun din rasputeri planului elvetienilor de a porni Masina lui Dumnezeu, un accelerator de particule gigantic menit sa grabeasca a doua venire a lui Iisus pe Pamant.
Patru fete diferite ale Romaniei, patru istorii alternative, in care personajele incearca sa-si construiasca o oaza de normalitate, in ciuda intamplarilor pe care sunt nevoite sa le traiasca.
Specificatii
Brand | Nemira |
Anul publicarii | 2012 |
Numar pagini | 280 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Gen | Literatura universala |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Imaginatia |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.