Actioneaza si gandeste ca un maestru zen. Traieste in prezent cultiva simplitatea practica bunavointa - Francois Busson
Cod produs: 9786063808005

Iti recomandam si
Descriere
Sa fii Zen nu inseamna sa fii cool!
Zen-ul nu este o doctrina care prezinta relaxarea ca pe o arta, ci dimpotriva este o practica riguroasa si pretentioasa, prin care cineva isi insuseste valori umane ce astazi par demodate, cum ar fi rabdarea, perseverenta, bunavointa, sobrietatea, ecuanimitatea...
Si daca Zazen-ul ar fi solutia pentru a trai mai bine in viata de zi cu zi?
In aceasta carte, Francois Busson creioneaza portretul a sase maestri, fiecare intruchipand o valoare fundamentala a buddhismului Zen. Aceste personaje, adesea pitoresti, sunt foarte departe de imaginea pe care o avem despre Inteleptul cu I mare. Asadar, urmati calea Zen-ului in compania lui Bodhidharma, barbarul cu ochi senini, a lui Dogen, reformatorul erudit, a lui Ikkyu, iubitorul de femei si de sake, a lui Hakuin, samuraiul Zen, a lui Ryokan, calugarul prieten al copiilor, precum si a lui Kodo Sawaki, spiritul liber.
Jurnalist si fotograf elvetian, François Busson practica, inca din 1995, Zen Sōtō, in cadrul AZI (Asociatia Internationala Zen), fondata de maestrul japonez Taisen Deshimaru. In 2007, a fost hirotonit calugar de maestrul Olivier Reigen Wang-Genh.
Traducere: Carmen Lucaci
Specificatii
Brand | Niculescu ABC |
Numar pagini | 216 |
Format | 130x200 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.