Adio, tigari! - Emil Radulescu
Cod produs: 9786069114889
Iti recomandam si
Descriere
„Sa te lasi de fumat nu-i greu. Pana acum m-am lasat de o suta de ori.”
Cu totii cunoastem aceasta butada care, cu o aparenta seninatate, reda tristul adevar ca, pentru foarte multi, nu e chiar asa de usor sa renunte la acest viciu. Totusi, in ultimii 40 de ani, numai in Statele Unite, peste 45 de milioane de barbati si femei au scapat de tutun. Si ceva ce au putut face 45 de milioane de oameni nu poate fi prea greu. Este adevarat, renuntarea la fumat e de 8-10 ori mai anevoioasa decat renuntarea la bauturi alcoolice. In prezent, intre 5 si 8 milioane de oameni isi pierd viata in fiecare an din cauza fumatului...
La a 10-a conferinta mondiala „Tutun ori sanatate”, dr. Hiroschi Nakajima, fostul director al OMS, spunea: „Avem de luptat nu impotriva unui virus sau unei bacterii, ci impotriva unei industrii puternice, care profita in urma faptului ca raspandeste un produs toxic, ce produce dependenta si ii ucide pe foarte multi care-l folosesc. Trebuie sa fim constienti ca 50% dintre aceste decese tragice survin la varsta mijlocie, ducand la pierderea a peste 20 de ani de viata normala. Un produs care ucide 50% dintre consumatori nu poate fi tolerat.”
Specificatii
Brand | Viata si sanatate |
Anul publicarii | 2018 |
Numar pagini | 104 |
Limba | Romana |
Format | 230 x 310 mm |
Gen | Medicina |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.