Algoritmi pentru viata. Stiinta din spatele deciziilor umane - Brian Christian
Cod produs: 9786064413635

Iti recomandam si
Descriere
Ideile din aceasta carte sunt gata sa-ti perfectioneze modul in care abordezi probleme dintre cele mai erse. De la cautarea unui loc de parcare sau a unui apartament pana la alegerea partenerului ideal multe situatii pot fi analizate utilizand algoritmi. Cum iti poti face ordine in biblioteca in Inbox sau in dulap si cand e bine sa nu exagerezi cu aranjatul ca sa nu pierzi timpul Cand sa te increzi in intuitie si cand sa lasi lucrurile la voia intamplarii Unde se afla echilibrul intre activitatile obisnuite si cele noi Autorii iti vor raspunde la aceste intrebari si la multe altele si iti vor demonstra ca locul algoritmilor nu este doar in manualele scolare. Brian Christian este scriitor poet cercetator si programator american. Atat cartile cat si activitatea sa au fost premiate de numeroase asociatii iar Algoritmi pentru viata scrisa in colaborare cu Tom Griffiths a devenit bestseller pe Audible si Amazon. Tom Griffiths este profesor de psihologie si stiinte cognitive la University of California din Berkeley unde coordoneaza activitatea unui laborator de stiinte cognitive computationale. A fost premiat de catre American Psychological Association si Sloan Foundation.Specificatii
Brand | Curtea Veche |
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 528 |
Format | 15x23 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.