Analiza si diagnosticul echilibrului financiar. Studiu empiric industria HoReCa - Ruxandra Maria Pavel Nicolae Baltes
Cod produs: 9786062613921

Iti recomandam si
Descriere
Mediul economic actual este caracterizat in permanenta de un anumit grad de incertitudine astfel incat cererea din partea utilizatorilor externi pentru informatii privind echilibrul financiar si valoarea unei entitati economice cu scop lucrativ este in continua crestere. O situatie financiara sanatoasa se caracterizeaza prin capacitatea managementului financiar al unei entitati economice de a mentine un nivel corespunzator al lichiditatii si solvabilitatii in scopul reducerii gradului de indatorare si implicit riscului de insolvabilitate. Acesta este considerentul pentru care una dintre preocuparile fundamentale ale managerului financiar este controlul asupra echilibrului financiar al societatii. Pentru a aprecia starea de echilibru financiar a unei entitati este necesar sa existe mai multe echilibre partiale precum echilibrul intre fondul de rulment si necesarul de fond de rulment echilibrul lichiditatii echilibrul solvabilitatii echilibrul raportului creante-datorii curente echilibrul venituri-cheltuieli etc. Lucrarea prezinta o analiza diagnostic a echilibrului financiar in scopul de a identifica punctele forte punctele slabe oportunitatile si riscurile cu care se confrunta entitatile economice romanesti care activeaza in domeniul HoReCa.Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 196 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.