Inapoi

Antreprenoriat si administrarea afacerilor. Teste si aplicatii - Andra Modreanu Sorin-George Toma

Cod produs: 9786062814724
PRP: 24.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
21.60 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Marti, 07 Mai. - Joi, 09 Mai.
Comanda prin

Descriere

Lucrarea Antreprenoriat si administrarea afacerilor teste si aplicatii reprezinta un material didactic complementar suportului de curs. Prezentele teste si aplicatii incearca sa furnizeze studentilor de la specializarile cu profil economic cunostintele necesare aplicarii principalelor concepte principii si teorii specifice disciplinei Antreprenoriat si administrarea afacerilor . Aceasta lucrare cuprinde sase capitole dintre care primele patru pun accent pe testarea cunostintelor teoretice iar ultimele doua pe rezolvarea studiilor de caz si aplicatiilor. Fiecare dintre primele patru capitole are urmatoarea structura obiective idei principale concepte cheie teste si intrebari teme de referate si bibliografie selectiva. Primul capitol se refera la conceptul tipologia si caracteristicile intreprinzatorului. De asemenea acesta reliefeaza principalele scoli de gandire din domeniul antreprenoriatului si prezinta trasaturile cheie ale intreprin zatorilor de succes. Al doilea capitol vizeaza prezentarea conceptului de antreprenoriat si subliniaza factorii care influenteaza si formeaza capacitatea antreprenoriala. In plus acesta evidentiaza relatia existenta intre intreprinzatori si etica in afaceri. Capitolul al treilea prezinta conexiunea existenta intre cultura si antreprenoriat si face referire la unele dintre obiectivele politicilor antreprenoriale. Al patrulea capitol reliefeaza rolul cheie jucat de inovatie in cadrul procesului antreprenorial si identifica principalele metode de intrare in afaceri. De asemenea acesta subliniaza importanta planului de afaceri in derularea cu succes a procesului antreprenorial. Cateva studii de caz sunt prezentate in penultimul capitol in timp ce ultimul capitol se concentreaza pe calculul principalilor indicatori ai planului de afaceri. Autorii isi exprima speranta ca aceasta lucrare poate contribui la imbogatirea literaturii de specialitate din domeniul antreprenoriatului si administrarii afacerilor fiind utila atat studentilor cat si cadrelor didactice. Fiind constienti ca prima editie a lucrarii poate fi imbunatatita autorii asteapta sugestii si comentarii din partea publicului vizat.

Specificatii

Brand Universitara
Anul publicarii 2022
Numar pagini 142

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc