Arhetipuri si simboluri in masonerie - Ioan Gabriel Dalea Ioan Prejmereanu
Cod produs: 9786069569559

Iti recomandam si
Descriere
Celui care citeste aceasta carte ii va fi greu sa decida daca este vorba despre o lucrare care trateaza masoneria simbolica, mistica sau ezoterismul masonic, pentru ca le ingemaneaza intr-un mod extrem de coerent. Vorbim de o lucrare de referinta, care ofera informatii si explicatii pretioase legate de interpretarea simbolismului masonic.
Avand peste 500 de pagini, lucrarea abordeaza domeniul simbolurilor masonice dintr-o perspectiva generala, dar si a unei analize comparate a sistemelor RSAA (Ritul Scotian Antic si Acceptat) si RSR (Ritul Scotian Rectificat), continand in egala masura referiri la sisteme precum York, Mark, Ritul Francez, Emulation si altele.
Cei doi coautori care au colaborat pentru a oferi viata prezentei lucrari, Ioan Gabriel Dalea si Ioan Prejmereanu, au ambii la activ mai multe lucrari de referinta in domenii precum istoria, simbolismul, ritualistica sau mistica masonica.
Lucrarea „Arhetipuri si simboluri in masonerie. O fascinanta perspectiva spirituala asupra ezoterismului masonic” pune la dispozitia cititorului un bagaj pretios de informatii asupra unui numar impresionant de simboluri, concepte si elemente ritualice din masonerie. Interpretarea lor in context biblic adauga valoare lucrarii.
Specificatii
Brand | Arcana |
Numar pagini | 548 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.