Arta de a fi femeie - Svetlana Sauciuc
Cod produs: 9786065949393

Iti recomandam si
Descriere
Pentru Ea s-au ridicat temple, pentru Ea s-au purtat razboaie, pentru Ea s-au scris poezii, pentru Ea s-au tinut serbari... Astazi, mai frumoasa ca oricand, dar mai inconstienta ca oricand de adevarata sa natura, Femeia a pierdut mult din marea sa fascinatie. Pentru ca este cu mult mai patrunsa de spirit, insa cu mult mai departe de adevarata spiritualitate, inconstienta de adevarata sa natura. (...) Femeia a uitat sau a abandonat adevarata putere feminina: seductia! Fiecare femeie s-a nascut cu propriul mister, cu infatisarea si magnetismul personal, dar nu a invatat sa-si foloseasca la intreaga sa capacitate aceasta forta imensa care se afla inlauntrul ei. O femeie nu trebuie sa inceteze in nicio imprejurare sa fie femeie. Deoarece cu cat isi va folosi mai mult aceasta energie feminina, acest potential care se afla ascuns in ea, cu atat va fi mai eficienta, deoarece ii va stimula astfel mai bine pe barbati. O femeie nu trebuie sa uite atributele feminitatii, sa fie calde, sa fie bune si intelegatoare, sa uite ce inseamna sa iubeasca si sa infloreasca sub atingerea magica a iubirii. Arta de a fi femeie ne invata trucurile de a fi feminine, de a ne lasa ghidate de emotie intr-o lume tot mai cerebrala.Specificatii
Brand | IDEEA EUROPEANA |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 352 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.