Ascensiunea Chinei in fata cu logica strategiei - Edward N. Luttwak
Cod produs: 9789731259895
Iti recomandam si
Descriere
Cartea Ascensiunea Chinei in fata cu logica strategiei nu abordeaza doar aspecte istorice ci foloseste incursiunile dese in istoria si in gandirea chineza pentru a explica prezentul. O carte actuala in prezent in conditiile in care cresterea Chinei in toate domeniile si alianta cu Federatia Rusa provoaca ingrijorare. Dupa lectura cartii lui Luttwak se poate concluziona ca temerile in privinta Chinei sunt legitime dar nu in masura irationala in care sunt prezentate adeseori. Potrivit lui Luttwak exista intr-adevar o ascensiune fara precedent a Chinei pe plan economic politic si militar dar aceasta ascensiune este in contradictie cu ceea ce el numeste logica strategiei . Explicatia este aceea ca in cadrul strategiei ce este mai putin poate fi mai bun decat ce este mai mult . Astfel spus acumularea enorma de forte din partea Chinei nu este insotita de o gandire strategica pe masura care sa ofere raspuns la intrebarea legata de locul Chinei in ansamblul arhitecturii globale. Faptul ca Sun Tzu a scris o lucrare clasica de stiinta strategiei Arta razboiului nu inseamna automat un avantaj pentru China de astazi.Specificatii
Brand | Editura Universitatii de Vest |
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 268 |
Format | 140x220 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.