Ascensiunea globala a Chinei - Andrei Marga
Cod produs: 9789737489272
![](/media/simple/icons/whatsapp-logo.png)
Iti recomandam si
Descriere
China este tara care s-a schimbat cel mai mult in lume, cel putin in ultimele aproape patru decenii, si care a schimbat cel mai mult lumea in secolul XXI. Cartea de fata isi propune sa capteze indicatorii si trasaturile ascensiunii Chinei printre puterile globale si sa clarifice cateva lucruri care impiedica sau macar intarzie intelegerea transformarilor din China de astazi. Sunt, de fapt, interpretari devenite clisee, ce au uneori de partea lor prestigiul unor voci de indiscutabila autoritate intelectuala (Hegel, Renan, Max Weber si altii).
Asa cum aceasta tara a surprins in ultimele decenii – de pilda, prin angajarea brusca a cooperarii extinse cu America, dupa ani de reactivitate nedisimulata, prin cultivarea initiativei private intr-un regim sensibil la consecintele sociale ale activitatilor, prin inclinatia spre valori nationale in miezul erei globalizarii – nu este exclus nicidecum ca ea sa surprinda si in viitor. Pe fondul acestei dinamici deschise spre innoirea istoriei universale, China aduce in discutie o experienta a lumii de care – asa cum, de altfel, atesta limpede atitudinile din SUA, Germania si numeroase alte tari – este rational sa tinem seama.
Specificatii
Brand | Niculescu ABC |
Anul publicarii | 2015 |
Numar pagini | 264 |
Limba | Romana |
Gen | Stiinte |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.