Atasamentul anxios si evitant. O poveste adevarata despre relatii si autodescoperire - Emilia Zainel
Cod produs: 9786060298496

Iti recomandam si
Descriere
O carte sincera despre atasamentul anxios si evitant in relatii, scrisa pentru toti cei care se regasesc in tipare relationale repetitive si vor sa inteleaga de ce. Pornind de la propria experienta si imbinand povesti reale cu teorii psihologice, autoarea ofera ceea ce si ea ar fi avut nevoie sa citeasca: exemple concrete si vulnerabile despre relatiile dintre persoanele cu atasament anxios si evitant. Este ghidul pe care l-ai fi vrut cand te simteai singur in experientele tale, te invinovateai si cautai raspunsuri despre comportamentele tale in relatii.
Emilia Zainel este consultant in economie comportamentala si trainer senior la Behavi Lab. Colaboreaza cu organizatii si persoane fizice, folosind principii din stiintele comportamentale pentru a genera schimbari pozitive in comportamentul oamenilor.
Sustine workshop-uri si masterclass-uri despre economia comportamentala, luarea deciziilor, perseverenta, focus si growth mindset.
Este autoarea unui carti de non-fictiune Embracing Resilience: Overcoming Attachment Challenges, Amazon Authors (2023) si a doua volume de poezii: In afara timpului, Ed. Tracus Arte (2015) si Eram cu totii, Ed. Tracus Arte (2021).
Specificatii
Brand | Creator |
Numar pagini | 226 |
Format | 130x205 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.