Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Toate strategiile si tacticile folosite de cartelurile de droguri cu scopul de a supravietui si de a prospera pe o piata ilegala cu o cifra anuala a afacerilor de 300 de miliarde de dolari sunt, de fapt, creatia unor mari corporatii precum McDonald’s, Coca-Cola si Walmart. Indiferent ca este vorba despre cercetare-dezvoltare, comert electronic, resurse umane, delocalizare, concurenta, relatii publice sau schimbari in legislatie, baronii drogurilor se lovesc de aceleasi probleme ca o companie de talia lui Apple sau Ryanair. Prin urmare, cand ei incep sa gandeasca asemenea conducatorilor unor corporatii, comportamentul lor nu poate fi inteles decat cu ajutorul teoriei economice.
De la inchisorile din El Salvador pana la cele din Republica Dominicana, de la laboratoarele din Noua Zeelanda pana la cele columbiene, de la palatul prezidential din Mexic pana la cel din Guatemala si de la piata europeana pana la cea din SUA, autorul acestei lucrari face o adevarata radiografie a traficului mondial de stupefiante. In acelasi timp insa, el propune un plan de combatere a acestui flagel cu care statele lumii se lupta zadarnic de zeci de ani. „Cartea [lui Wainwright] este curajoasa din mai multe puncte de vedere… [El] sfideaza pe toata lumea – pe dealeri, pe baronii drogurilor si pe observatori. O opera indrazneata a jurnalismului de investigatie si o pledoarie bine argumentata in favoarea adoptarii unor politici mai eficiente impotriva traficului de droguri.” Kirkus Reviews „O lucrare antrenanta, captivanta, bazata atat pe informatii culese direct de la sursa, cat si pe rezultatele unor studii stiintifice...” The Wall Street Journal
TOM WAINWRIGHT (n. 1982) este redactor pentru Marea Britanie la publicatia The Economist. Intre 2010 si 2013, a fost corespondentul acesteia in Ciudad de México, scriind articole despre Mexic, America Centrala si Caraibe. Din 2013 pana in 2015, s-a ocupat de pagina principala a site-ului publicatiei. Inainte de a lucra ca jurnalist, a studiat filosofia, politica si economia la Universitatea Oxford. Lucrarea sa, intitulata Narconomics: How To Run A Drug Cartel (2016), a fost considerata de Amazon una dintre cele mai bune 50 de carti ale anului.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti