Biologie. Manualul admiterii la medicina dentara - Stefan Arama
Cod produs: 9789731887791
Anul publicarii | 2010 |
Numar pagini | 268 |
Grup de varsta | 15 - 18 ani |
Limba | Romana |
Iti recomandam si
Descriere
Cartea a fost elaborata de cadre didactice cu experienta in organizarea examenelor de admitere la medicina, astfel incat constituie un ghid foarte util absolventului de liceu care isi pregateste admiterea la facultate. Cunoscand ca ponderea biologiei in evaluarea candidatului care sustine un concurs de admitere la Facultatea de Medicina Dentara este de 60% din totalul probelor se poate aprecia importanta pregatirii atente a acestei materii. In volum sunt prezentate pe scurt, pentru fiecare capitol din tematica de examen, notiunile teoretice necesare urmate de teste elaborate in concordanta cu metodologia de examen. La sfarsitul volumului sunt teste recapitulative si solutiile corecte de rezolvare a testelor grila. Desi a fost conceputa special pentru candidatii la facultatile de Medicina Dentara, cartea este foarte folositoare si candidatilor la facultatile de Medicina Generala care sustin o proba de biologie asemanatoare.Specificatii
Brand | Cermaprint |
Anul publicarii | 2010 |
Numar pagini | 268 |
Grup de varsta | 15 - 18 ani |
Limba | Romana |
Materia scolara | Biologie |
Gen | Carte scolara |
Subgen | Carte auxiliara |
Tip carte | Didactica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.