Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama - Sander G. Tideman
Cod produs: 9786064401588
Anul publicarii | 2019 |
Numar pagini | 496 |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |

Iti recomandam si
Descriere
"Mesajul-cheie al cartii este unul clar: daca ne dorim intr-adevar sa cream o economie mai sustenabila si o societate bazata pe altruism, ar trebui sa invatam sa ne folosim de noi mentalitati si concepte." ANDERS FERGUSON, antreprenor, fondator al Veris Wealth Partners New York
Aceasta carte reprezinta rezultatul a doua decenii de cercetare si dialog impreuna cu Sanctitatea Sa Dalai Lama si alti lideri din sfera afacerilor, guvernelor, stiintei si educatiei. Autorul Sander Tideman, avocat si bancher, care a pastrat relatia de prietenie cu Dalai Lama timp de peste douazeci de ani, prezinta un cadru de referinta practic pentru a dezvolta un nou gen de leadership: leadershipul social in business, care sa fie capabil sa faca fata nevoilor economice si de mediu intr-o lume aflata intr-o continua spirala a cresterii.
In centrul cartii se afla calatoria in care autorul se angajeaza pentru a descoperi scopul comun impartasit de business si societate, care genereaza noi surse de creare a valorii pentru organizatie, clienti si comunitate. Aceasta „tripla valoare“ este atinsa prin imbratisarea unei abordari sustenabile, care sa stea la baza operatiunilor derulate in afaceri, si prin constientizarea faptului ca traim intr-o lume in care totul este interconectat si in care depindem unii de altii. Aceasta carte izvorata din intelepciunea budista, ce emana din invataturile lui Dalai Lama, are puterea de a ne schimba modul de gandire.
SANDER G. TIDEMAN a devenit expert in dezvoltarea leadershipului si a businessului sustenabil, dupa o cariera incununata de succes in calitate de bancher si de consultant in afaceri. A lucrat cu organizatii din intreaga lume si este director general la Mind & Life Europe, cadru universitar la Catedra de management pentru afaceri si societate de la Rotterdam School of Management, Universitatea Erasmus, si partener cofondator al Flow Foundation si Flow Impact Fund. Dupa prima sa intalnire cu Dalai Lama, din vremea studentiei, s-a imprietenit cu el, iar aceasta prietenie a jucat un rol crucial in formarea gandirii sale. In decursul a peste doua decenii, s-a implicat in organizarea mai multor dialoguri cu Dalai Lama si cu lideri din domeniul afacerilor, din societate si din educatie.
The Flow Impact Fund este o organizatie care isi propune sa aduca in atentia lumii ideile descrise in aceasta carte. Principala misiune este sa sprijine proiectele de cercetare si educationale si sa trezeasca un nivel mai inalt de constientizare a necesitatii dezvoltarii leadershipului social in afaceri, pentru a crea tripla valoare prin implicarea organizatiilor, a clientilor si a societatii. Mai exact, Fondul se concentreaza pe crearea de module educationale, know-how, instrumente practice si indicatori de evaluare pentru lideri intr-un cadru de referinta institutional intitulat „A castiga impreuna cu societatea“.
De asemenea, The Flow Impact Fund sprijina proiectele care urmaresc impactul social pentru dezvoltarea unui leadership tanar in Bhutan, Tibet si Nepal si, de asemenea, organizeaza calatorii educationale in aceste regiuni pentru liderii din domeniul afacerilor.
Specificatii
Brand | Curtea Veche |
Anul publicarii | 2019 |
Numar pagini | 496 |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Format | 205 x 145 mm |
Gen | Stiinte |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.