Capitalismul artistic. Consumul operei de arta intre happycratie si cinefilie - Oana Serban
Cod produs: 9786060574071

Iti recomandam si
Descriere
Reflectia asupra capitalismului artistic pleaca de la analiza simptomelor care au transformat capitalismul din ideologia sa traditionala (impregnata de teoriile productiei si contrastelor de clasa, din cheie marxista, ori de intrebarea referitoare la tehnica, evaluata de Heidegger), intr-o ideologie artistica si, poate cel mai important, intr-un stil de viata care isi propune concilierea artei si a societatii in termenii consumului.
In acest context, este evidenta apropierea dintre societatile industriale si societatea spectacolului ca legatura mediata de interventia artei. Hipermodernitatea, discutata de Lipovetsky, va fi evaluata, asadar, din perspectiva consumului, estetizarii, hiperartei, absorbtiei hedonismului, subiectivarii dorintelor si a claselor sociale in constituirea publicului consumator. Miza cartii nu este, asadar, analiza capitalismului artistic, ci mai curand, evaluarea manierei in care acesta a facut posibila estetizarea lumii printr-o unificare a reprezentarilor, pe trei nivele: a spatiului, a timpului si a individului. Oana Serban
Specificatii
Brand | Cartea Romaneasca Educational |
Numar pagini | 276 |
Format | 14x23 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.