Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului - Al Ries, Laura Ries
Cod produs: 9789731740010

Iti recomandam si
Descriere
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:
- Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului?
- Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare?
- Cum conferi interactivitate unui site?
- Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?
Folosind exemple din experienta personala, de furnizor de servicii de consultanta pentru branduri de top, renumitul expert in marketing, Al Ries, dar si fiica si partenera sa de afaceri, Laura Ries, demonstreaza modul in care functioneaza, cu adevarat, brandingul pe Internet, cine poate beneficia cel mai mult de pe urma lui si unde se potriveste, inca, marketingul traditional.
Plina de sfaturi practice si cunostinte de marketing, aceasta carte inteligenta si atragatoare va fi de nepretuit pentru marketerii de pretutindeni.
„O lectura obligatorie pentru persoanele care cred ca pot sta linistite deoparte, lasand in acest timp tehnologia sa munceasca in locul lor.“
Marketing Week
„O carte care trebuie citita de toate persoanele implicate in vreun fel in afacerile desfasurate pe Internet.“
Supply Management
Specificatii
Brand | Brandbuilders |
Anul publicarii | 2006 |
Numar pagini | 203 |
Limba | Romana |
Gen | Sfaturi Practice |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.