Complex, arhetip, simbol in psihologia lui C. G. Jung - Jolande Jacobi
Cod produs: 9786064005519
Anul publicarii | 2018 |
Numar pagini | 220 |
Grup de varsta | 15 - 18 ani, 18 ani+ |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
“Problema cu care se ocupa aceasta scriere m-a preocupat timp indelungat. Chiar acum se implinesc 50 de ani de cand am realizat, datorita experimentului asociativ, care este rolul jucat de complexe in viata constienta. Cel mai mult m-a impresionat autonomia speciala de care se bucura complexele fata de celelalte continuturi ale constiintei. Spre deosebire de acestea din urma, care se afla sub controlul vointei, cele dintai fie se impun constiintei, frangand influenta ei inhibitoare, fie se sustrag pe cat de brusc, pe atat de indarjit intentiei ei de a le constrange sa se reproduca. Complexele nu au doar un caracter obsesiv, ci adesea unul de-a dreptul posesiv si se comporta de aceea aidoma cobolzilor, dand nastere la tot felul de acte ratate, de iluzii mnezice si de amagiri ale judecatii — suparatoare, ridicole si perfide. Ele zadarnicesc incercarea de adaptare a constiintei. C. G. Jung, Prefata (1957)
Specificatii
Brand | Trei |
Anul publicarii | 2018 |
Numar pagini | 220 |
Grup de varsta | 15 - 18 ani, 18 ani+ |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Stiinte |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.