Comunicare si etica in domeniul tehnico-militar - Daniela Moldoveanu
Cod produs: 9786062615512

Iti recomandam si
Descriere
Fiinta umana si implicit lumea au evoluat odata cu evolutia formelor comunicarii si a limbajului cu dezvoltarea limbii vorbirii si mai ales a scrierii. Consemnarea faptelor ideilor trairilor echivaleaza cu accederea la nemurire prin urmare omul a cautat intotdeauna o modalitate de a-si lasa amprenta si de a crea punti ceea ce incercam sa facem cu totii intr-un fel sau altul. Inidul isi coaguleaza identitatea si isi desavarseste personalitatea si caracterul in raport cu alteritatea cu celalalt interlocutorul sau cel care il determina sa se deschida inspre exterior si sa comunice. Astfel comunicarea ajunge sa fie perceputa drept centrul cunoasterii al culturii si comportamentului social. Comunicand ne integram in societate si ne afirmam existenta devenim cu adevarat oameni si ajutam la dezvoltarea lumii prin deschiderea de noi perspective si ancorarea in limbaj. Miza comunicarii si a transmiterii de informatie era si este in continuare si aceea de a surprinde adevarul prin toate mijloacele posibile si de a reda faptele in asa fel incat acestea sa devina repere din generatie in generatie si sa construiasca realitatea. Preluam si noi dezideratul de mai sus ca idee tutelara a lucrarii noastre.Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 164 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.