Comunicarea nonviolenta - Thomas dAnsembourg
Cod produs: 9786306614264

Iti recomandam si
Descriere
COMUNICAREA NONVIOLENTA. Lasa amabilitatile si fii tu insuti in relatiile cu ceillalti Intr-o lume in care adesea suntem incurajati sa ne ascundem emotiile si nevoile reale Thomas d Ansembourg ne propune un model de relationare care ne ajuta sa ne conectam in primul rand cu noi insine dar si cu ceilalti. Prin intregul concept de Comunicare Nonviolenta promoveaza astfel o interactiune sincera lipsita de critici care pune accentul pe empatie intelegerea profunda a nevoilor si exprimarea lor fara a recurge la violenta verbala sau emotionala. Vom invata cum sa spunem ceea ce simtim si gandim intr-un mod autentic fara teama de a rani sau de a fi raniti contribuind astfel la relatii mai sanatoase si mai armonioase. D Ansembourg ne ghideaza pas cu pas prin acest proces de transformare personala oferindu-ne instrumente practice pentru a cultiva increderea respectul reciproc si compasiunea in toate aspectele vietii. Comunicarea Nonviolenta cheia catre solutionarea problemelor intr-un mod pasnic si constructiv nu doar ca ne va ajuta sa comunicam mai eficient ci ne va indruma sa intelegem si sa raspundem dorintelor noastre interioare permitandu-ne sa traim o viata autentica si implinita si sa comunicam mai bine cu cei dragi. Traducator Corina IordanescuSpecificatii
Brand | Philobia |
Numar pagini | 304 |
Format | 13x20 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.