Concepte-cheie din gandirea si cultura chineza Vol. VII
Cod produs: 9786065949553

Iti recomandam si
Descriere
Nu trebuie sa ne limitam doar la teoriile existente si sa pastram tot soiul de rigori inflexibile in ceea ce priveste disciplina terminologiei si termenii de specialitate. Daca realizam totul doar in conformitate cu normele terminologiei, atunci va trebui ca, inevitabil, sa „taiem condurii Cenusaresei”, adica sa facem ajustari nepotrivite care duc la rezultate nefavorabile. Poate ca putem intelege „conceptele-cheie din gandirea si cultura chineza” drept „cuvinte-cheie din gandirea si cultura chineza”. Daca procedam astfel, va creste intr-o oarecare masura libertatea de alegere a cuvintelor si va putea fi evitata sau va fi atenuata problema neconformarii cu definitiile stricte ale conceptelor.
Zheng Shupu – cercetator la Centrul de Studii Culturale si de Limba si Literatura Rusa din cadrul Universitatii din Heilongjiang, membru in cadrul Comitetului National de Evaluare a Termenilor Stiintifici si Tehnici
Pentru a defini cuvintele dintr-o limba, un dictionar este un punct bun de plecare. Dar, cum niciun instrument nu este potrivit pentru absolut orice, pentru a intelege semnificatiile traditionale care se degaja din conceptele si termenii canonici care tin de filosofia, literatura si arta chineza, avem nevoie de o unealta care ne poate duce la un alt nivel de cunoastere. Termenii isi capata conotatiile si asocierile in urma unor difuzari culturale extensive; prin descrierea contextului in care au aparut conceptele-cheie, cartile din aceasta serie permit stabilirea unei legaturi rafinate si bogate cu sistemul gandirii chineze.
Josh Mason – profesor de filosofie in cadrul Universitatii Loyola Marymount
Specificatii
Brand | Institutul European |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.