Corespondenta 2 1979-1990 - Petre Alexandrescu
Cod produs: 9786060209362
Iti recomandam si
Descriere
Publicarea corespondentei stiintifice si de familie a lui Petre Alexandrescu continua cu acest al doilea volum care cuprinde scrisorile scrise si primite intre anii 1978 si 1990, adica dupa aparitia catalogului ceramicii grecesti de la Histria (Histria IV) pana in primul an in care a exercitat directoratul Institutului de Arheologie „Vasile Parvan” din Bucuresti.
O componenta importanta a scrisorilor o alcatuieste intinsa activitate de stabilire si intretinere de contacte internationale, care a stat la baza dezvoltarii santierului arheologic de la Histria ca un santier international, atat prin colaboratorii straini efectivi (Konrad Zimmermann, Pierre Dupont), cat si prin arheologii straini, profesori si cercetatori din Regatul Unit, Franta, Germania, Italia, Elvetia si Statele Unite, invitati sa dezbata chestiuni legate de stratigrafie, material ceramic, sculpturi, peisaj, geomorfologie antica etc. Conducerea pe care Petre Alexandrescu a asumat‑o efectiv incepand din 1980 la Histria a reusit sa ridice acest santier la stadiul de „nava‑amiral” a cercetarilor arheologice romanesti, atat prin amploarea sapaturilor propriu‑zise, cat si prin calitatea publicatiilor si a ponderii cercetarii stiintifice in disciplina generala a arheologiei romanesti. (din „Introducere”)
Specificatii
Brand | MEGA |
Format | 22x28 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.