Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
29.75 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Marti, 21 Mai. - Miercuri, 22 Mai.
Comanda prin

Descriere

Nicolae Weisz are preocupari caleidoscopice. Traducator profesor membru al Uniunii Scriitorilor implicat in teatrul francofon coordonator de festivaluri. Travellingul biografic nu se opreste aici. In cronicile de fata aplica un filtru conceptual credibil desolemnizeaza decripteaza eseistic intr-o devalmasie cinefila relevanta. Nu nu e critica de convenienta iar limpiditatea ideilor se ascunde adesea in impletiri oximoronice. Un lucru e limpede autorul e un apologet al filmelor de calitate. Desplechin regizorul spunea ca viata incepe sa fie interesanta cand e filmata. Parafrazand as afirma ca filmul e interesant cand e comentat de Nicolae Weisz Alexandru Jurcan Nicolae Weisz ne ia partasi la istoria personala pe care o propaga prin cronichete termenul pe care il foloseste referitor la continutul cartii . El intervine chibiteaza da verdicte se inculpa se disculpa intr-un spectacol de zile mari neuitand sa-si interpreteze neabatut propriul rol. Cu opinii ce te iau nu de putine ori prin surprindere. Il descoperim denuntand atacand negand dascalind scandand psalmodiind ritmand mimand incurcand descurcand jucandu-se dejucand astfel incat parantezele adevarate aparteuri devin povesti in sine impanate cu consideratii traductologice sugestii corijante note si contranote parodice dar si cu un urias sarg de-a ne da cu savoare cu tifla-n cap taman atunci cand pare c-am fi asimilat lectia. Macar pe jumatate Daniela Sitar-Taut Nicolae Weisz. Absolvent al Facultatii de Filologie Cluj sectia franceza-romana profesor de limba franceza a fost director artistic al Teatrului Municipal Baia Mare 2002-2010 membru al Uniunii Scriitorilor traducator carti traduse si publicate mai ales la Editura Philobia de Frederic Lenoir Laurent Gounelle Pierre Antilogus Jean-Louis Festjens Franz-Olivier Giesbert Robert Neuburger Marcel Rufo etc. a mai publicat in Bulgaria si Franta a coordonat workshopuri teatru francofon modalitati de exploatare didactica in Romania Danemarca Olanda Ungaria Italia a tradus peste 40 de piese de teatru din dramaturgia franceza contemporana jucate la teatre din Baia Mare Cluj Iasi Chisinau Targu Jiu Petrosani Sibiu coordoneaza festivaluri de teatru si muzica francofona a participat in calitate de coordonator al trupei de teatru francofon Dramatis Personae la festivaluri internationale in 14 tari distinctii Cavaler al Laurilor Academici Chevalier des Palmes Academiques 1999 Cavaler al Ordinului Artelor si Literelor Chevalier dans l ordre des Arts et des Lettres 2013.

Specificatii

Brand Casa Cartii de Stiinta
Anul publicarii 2023
Numar pagini 230
Format 130x200

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

Intrebari si raspunsuri

Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

Informatii

TRANSPORT GRATUIT

La comenzi de peste 300 lei

VERIFICARE COLET

Deschiderea coletului la livrare

LIVRARE IN 24 H

Livrare la nivel national

POLITICA DE RETUR

Retur in termen de 30 zile

Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

CONTACT

Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti