Inapoi

Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen

Cod produs: 9786068360737
0
Brand
Publica
Anul publicarii 2013
Numar pagini 240
Limba Romana
Gen Stiinte
Vezi toate specificatiile
PRP: 47.20 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
37.76 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Vineri, 13 Dec. - Luni, 16 Dec.
Comanda prin

Descriere

  O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din viata ta, cu fiecare decizie luata despre felul in care iti consumi energia si banii, faci o declaratie despre ceea ce conteaza realmente pentru tine. Poti vorbi la nesfarsit despre telurile clare pe care le urmaresti si despre strategia pe care o ai pentru viata ta, caci in ultima instanta ele nu inseamna nimic, daca nu-ti investesti resursele disponibile intr-un mod care sa concorde cu strategia ta. La urma urmelor, o strategie nu inseamna nimic mai mult decat bune intentii, daca nu se vede pusa eficient in practica. CLAYTON M. CHRISTENSEN 
   O carte utila pentru toti cei care isi doresc sa duca o viata plina de sens in acord cu propriul sistem de valori. Publishers Weekly 
   O lectura obligatorie pentru orice student la o facultate de afaceri. Huffington Post 
  Recomandati aceasta carte celor care nu au nicio legatura cu mediul de afaceri. Va vor multumi pentru acest gest! Harvard Business Review 
   O carte bine documentata si plina de miez. Forbes 
  O perspectiva originala asupra felului in care urmarirea realizarilor imediate ne blocheaza calea catre succesul durabil. Ca un ceasornicar minutios care, la masa lui de lucru, desface conceptual mecanismul, il recompune prin exemple si da ora exacta, Clayton M. Christensen ne ofera reperele necesare pentru a duce o viata implinita! Elena Badea - Director de Marketing si Comunicare, EY Romania

  CLAYTON M. CHRISTENSEN este parintele conceptului de,, inovatie disruptiva” si unul dintre cei mai apreciati teoreticieni in domeniul inovatiei. In anul 2011 a fost numit cel mai influent ganditor de business din lume, ocupand pozitia nr. 1 in topul bianual Thinkers50.

Specificatii

Brand Publica
Anul publicarii 2013
Numar pagini 240
Limba Romana
Gen Stiinte

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc