Cum sa scapi de mancatul emotional. Metoda usoara a lui Allen Carr - Allen Carr
Cod produs: 9789735085995

Iti recomandam si
Descriere
Introducere de John Dicey
Traducere de Simona Drelciuc
Prajiturile, ciocolata, burgerii, placintele cu carne...
Suna apetisant, nu-i asa? Le asociem cu cele mai placute senzatii si emotii, poate si cu evenimentele fericite din viata noastra. Inca din copilarie ni s-a indus ideea ca mancarurile de acest fel sunt delicioase, ne aduc bucurie si reprezinta o recompensa.
Aceasta carte iti va spulbera toate iluziile despre mult ravnitele bunatati de care ai ajuns sa nu te mai saturi. De fapt, ele nu fac altceva decat sa-ti adanceasca insatisfactia, tristetea si nemultumirea de sine. In plus, sunt nesanatoase. Nici macar nu au gust bun, asa cum ai fost pacalit sa crezi. Incet, dar sigur ajung sa puna stapanire pe tine. Daca te refugiezi in mancat in orice situatie din viata ta inseamna ca deja ai cazut in capcana mancatului emotional. Ajungi sa crezi ca doar un miracol te mai poate salva.
Si chiar asa si e: metoda simpla a lui Allen Carr este miraculoasa si transformatoare. Te va scapa din aceasta inchisoare rapid si fara sa faci cel mai mic efort.
Trebuie doar sa citesti aceasta carte. La final, definitiv eliberat, te vei intreba cum de-ai ramas atata timp in capcana dependentei care te-a facut nefericit.
Specificatii
Brand | Humanitas |
Numar pagini | 240 |
Format | 130x200 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.