Curs de drept roman - Valentin Al. Georgescu
Cod produs: 9786062727413
Iti recomandam si
Descriere
Volumul de fata este prelucrarea unui manuscris, identificat in arhiva administrativa a Facultatii de Drept, a Universitatii „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi, purtand pe coperta mentiunea Val. Al. Georgescu, Curs de drept roman, Proprietar profesor univ. dr. Mihai V. Jakota, pentru Departamentul de cercetare al Catedrei de drept roman (a Universitatii iesene).
Lucrarea confirma traditia de excelenta a stiintelor juridice in cadrul Universitatii iesene si rolul marilor precursori in acest context.
Valentin Al. Georgescu este universal recunoscut pentru contributiile sale remarcabile la studiul dreptului roman si istoriei dreptului. Opera sa stiintifica se imparte in doua mari perioade: inainte de 1952, cand a publicat lucrari importante de drept roman, centrate pe problematica evolutiei şi a continutului formelor de proprietate in dreptul roman si filologie juridica, si dupa 1952, cand s-a concentrat pe receptarea dreptului roman si romano-bizantin in spatiul romanesc si pe istoria institutiilor feudale.
Despre autor
Valentin Al. Georgescu este universal recunoscut pentru contributiile sale remarcabile la studiul dreptului roman si istoriei dreptului.
Specificatii
Brand | Hamangiu |
Anul publicarii | 2025 |
Numar pagini | 256 |
Limba | Romana |
Format | 155x235 |
Gen | Universitara |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.