De la Imperiu la Regat. Romanii Basarabeni si Marele Razboi - Gheorghe Negustor
Cod produs: 9786065439603
Anul publicarii | 2018 |
Numar pagini | 282 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Cuvant inainte / 7
„Scenariile alternative” ale identitatii basarabene la inceputul secolului al XX-lea: mobilizare etnica, romanitate incerta si constructie nationala intr-o provincie de frontiera / 9
Nobilimea basarabeana in anii Primului Razboi Mondial (1914–1916) / 28
Fenomenul eschivarii recrutilor din Basarabia de la incorporare in anii Primului Razboi Mondial (1914–1918) / 53
Evenimentele social-politice din Basarabia (martie – aprilie 1917) / 75
Intre refugiu si revolutie: romani in sudul Rusiei (1917–1918) / 130
Mircea-Cristian GHENGHEA Ion Mihalache in Basarabia. Pagini putin cunoscute din anul 1918 / 163
Franta si intrarea armatei romane in Basarabia (1918) / 187
Onisifor Ghibu si „Astra” basarabeana / 202
Scene de viata cotidiana si militara in Basarabia anilor 1914–1918 / 226
Recunoasterea internationala a Unirii Basarabiei cu Romania prin Tratatul de la Paris din 28 octombrie 1920. Reverberatii in presa romaneasca si franceza a vremii / 248
Specificatii
Brand | MEGA |
Anul publicarii | 2018 |
Numar pagini | 282 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Stiinte |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.