Dictionar de arhaisme si regionalisme (DAR) - volumul I-II
Cod produs: 9789736424212
Anul publicarii | 2013 |
Numar pagini | 368/448 |
Grup de varsta | 12 - 14 ani, 15 - 18 ani, 18 ani+ |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Incluzand peste 30. 000 de cuvinte si sintagme vechi de pe intreg teritoriul tarii, Dictionarul… configureaza– din punct de vedere istoric si geografic– o ampla imagine a bogatiei si expresivitatii limbii romane precum si o fresca a contactelor ei cu celelalte limbi invecinate de-a lungul secolelor.
Utilizate larg in scrierile literare pentru localizarea si datarea vorbirii personajelor, dar si in lucrari de specialitate, in presa, la radio si televiziune, arhaismele si regionalismele raman adesea neintelese unei bune parti a publicului.
Cititorii (indeosebi elevii si studentii) au acum– gratie noului Dictionar… - posibilitatea sa-si lamureasca toate incertitudinile de vocabular si sa se apropie ceva mai mult de spiritul limbii, 'masurariul civilizatiei unui popor' cum se exprima Eminescu).
Specificatii
Brand | SAECULUM VIZUAL |
Anul publicarii | 2013 |
Numar pagini | 368/448 |
Grup de varsta | 12 - 14 ani, 15 - 18 ani, 18 ani+ |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Dictionar |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.