Dictionar de simboluri. Mituri, Mituri, vise, obiceiuri, gesturi, forme, figuri, culori, numere - Jean Chevalier, Alain Gheerbrant
Cod produs: 9789734612864
Anul publicarii | 2009 |
Numar pagini | 1072 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Traducere de Micaela Slavescu, Laurentiu Zoicas (coord.),
Daniel Nicolescu, Doina Uricariu, Olga Zaicik, Irina Bojin, Victor-Dinu Vladulescu, Ileana Cantuniari, Liana Repeteanu, Agnes Davidovici, Sanda Oprescu
Intr-o epoca in care imaginatia este revalorificata ca resort al descoperirilor si progresului, dictionarul coordonat de Jean Chevalier si Alain Gheerbrant ilustreaza varietatea cheilor de interpretare – oficiale si subversive, analitice si emotionale, spirituale si sexuale – oferite in diferite culturi simbolurilor fundamentale ale omenirii. Cu informatii din cele mai diverse domenii, de la teologie si astrologie la psihanaliza sau publicitate, si avind la baza surse folclorice, literare si artistice, cele peste 1. 200 de articole dezvaluie o multitudine de sensuri ale limbajului simbolic si invita cititorul la reflectie si la descifrarea a numeroase alte enigme.
Specificatii
Brand | Polirom |
Anul publicarii | 2009 |
Numar pagini | 1072 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Enciclopedii, dictionare si atlase |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.