Didactica domeniului Limba si comunicare - Angelica Hobjila
Cod produs: 9789734692903

Iti recomandam si
Descriere
Fiecare educator isi configureaza o anumita abordare in provocatoarea intalnire cu mintea si sufletul copiilor fixandu-si anumite repere pentru a personaliza si a contextualiza demersul instructiv-educativ. Structurata pornind de la ultimul curriculum din invatamantul prescolar Curriculumul pentru educatia timpurie 2019 lucrarea Angelicai Hobjila vine in sprijinul actualilor si viitorilor educatori sau profesori pentru invatamantul prescolar inclusiv al celor care se pregatesc pentru sustinerea examenelor de definitivare in invatamant sau de obtinere a gradelor didactice. Volumul contine toate elementele necesare abordarii continuturilor subordonate domeniului experiential Limba si comunicare in gradinita de la finalitati si proiectare la metode si materiale didactice specifice forme de organizare a activitatilor didactice sau coordonate ale evaluarii in prescolaritate. Perspectiva teoretica de ansamblu e insotita de numeroase exemple de aplicare la grupa de la modele de proiecte didactice la metode instrumente de evaluare sarcini didactice si situatii de invatare.Specificatii
Brand | Polirom |
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 544 |
Format | 160x235 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.