Evaluare nationala 2020. Limba si comunicare pentru clasa a 6-a - Georgescu Mihaela
Cod produs: 9786060031574
Anul publicarii | 2019 |
Numar pagini | 285 |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Iti recomandam si
Descriere
Scopul Evaluarii Nationale care se realizeaza la clasa a VI-a, pentru aria curriculara Limba si comunicare, este evaluarea competentei de lectura pe care o au elevii la acest nivel, adica evaluarea felului cum inteleg, utilizeaza si reflecteaza asupra textelor scrise.
Volumul de fata propune in acest sens 30 de teste de antrenament, construite pe marginea unor texte la prima vedere, in limba romana si in limbile engleza si franceza, cu itemi variati, care verifica intelegerea si interpretarea mesajelor scrise, atat a celor literare, cat si a celor nonliterare.
Si pentru ca in conditii de examen testele nu sunt evaluate prin note, volumul ofera, ca element de noutate fata de lucrarile cu profil similar, repere clare de evaluare, echivaland codul asociat fiecarui item cu un punctaj usor de inteles, pentru a facilita aprecierea performantelor obtinute de elevi
Specificatii
Brand | Art Grup Educational Promo |
Anul publicarii | 2019 |
Numar pagini | 285 |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Materia scolara | Limba si literatura romana |
Semestrul | Ambele |
Gen | Carte scolara |
Subgen | Carte auxiliara |
Tip carte | Didactica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.