Feminitatea in arta - Marcel Barriere
Cod produs: 9789736246456
Iti recomandam si
Descriere
Toata lumea este de acord ca forma corpului feminin este, prin excelenta, sursa de inspiratie in arta desenului si, in special, in sculptura. Ea este, de asemenea, si nimeni nu ignora acest lucru, generatoare a majoritatii impresiilor care sintetizeaza dragostea: incantarea vazului, voluptatea atingerii, betia gandului dupa posesie. Deci nu degeaba sunt studiate conditiile frumusetii pe care natura, inconstienta sau avara, nu le realizeaza decat in mod exceptional in intreaga sa perfectiune. Dar, inainte de a aborda un subiect care se afla in mod obligatoriu legat de vasta problema a antropologiei, trebuie stabilite anumite limite. Multe consideratii si observatii ale acestui studiu se pot aplica esteticii generale a corpului uman. Daca am limitat campul analizei mele la corpul femeii, nu este decat din cauza frumusetii feminine care, din punct de vedere moral daca nu estetic, are o importanta superioara frumusetii masculine, precum si a faptului ca sarmul feminin a jucat dintotdeauna, in istorie si in moravuri, un rol care formeaza un contrast desavarsit cu atributul capital al barbatului, care este puterea, forta...
Specificatii
Brand | Semne-Artemis |
Anul publicarii | 2008 |
Numar pagini | 116 |
Limba | Romana |
Gen | Stiinte |
Tip carte | Ilustrata |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.