Forme ale urii. Imaginatia bantuita a filosofiei si literaturii moderne - Leonidas Donskis
Cod produs: 9786065371699
Anul publicarii | 2013 |
Numar pagini | 344 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
![](/media/simple/icons/whatsapp-logo.png)
Iti recomandam si
Descriere
In lucrarea mea, ura este analizata in patru manifestari: ca versiune moderna a goanei dupa umbre, vanatorii de vrajitoare si demonologiei (teoriile conspiratiei); ca mecanism al translatarii propriei alienari si crize de identitate intr-o teorie militanta care promite claritate, certitudine si o optica sociala aproape in alb si negru, lasand astfel deoparte complexitatea deranjanta a modernitatii (nationalismul transpus si transferat din eseurile lui George Orwell); ca metafizica a schimbarii si transformarii lumii (in favoarea restaurarii trecutului sau in special a viitorului revolutionar – ultima lectura fiind bazata pe marxism, ca fenomen sui generis al modernitatii); si ca metafizica a puritatii de tip sange-si-pamant a originii noastre, care neaga violent orice soi de aspect complex si multidimentional al identitatii si culturii (exemplificata prin provocarea filozofica ridicata de Oswald Spengler).
Specificatii
Brand | Cetatea de Scaun |
Anul publicarii | 2013 |
Numar pagini | 344 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Stiinte |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.