Forta centrului vizual. Un studiu al compozitiei in artele vizuale - Rudolf Arnheim
Cod produs: 9789734630738
Anul publicarii | 2012 |
Numar pagini | 216 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Traducere de Luminita Ciocan
Compozitia este un element esential in artele vizuale, ea organizind formele intr-o structura coerenta, adecvata continutului. In incercarea de a gasi cheia compozitiei perfecte, artistii recurg adesea la reguli empirice, iar matematicienii cauta formule care sa defineasca relatiile spatiale ideale dintre forme. Rudolf Arnheim apeleaza la numeroase exemple din pictura, sculptura si arhitectura pentru a ne arata cum este organizata forma vizuala in arta. De la manda-lele japoneze, picturile renascentiste cu caracter religios si sculpturile lui Michelangelo, pina la Vila Savoye a lui Le Corbusier sau biserica lui Michelucci de pe Autostrada Soarelui, analizele sale demonstreaza ca exista o schema compozitionala comuna lucrarilor de arta vizuala din toate epocile si ca acesta ar putea fi secretul unei opere de arta memorabile.
Din cuprins: Doua sisteme spatiale • Centrii si rivalii lor • Privitorul ca punct central • Limite si incadrari • Tondo si patrat • Centrii ca pivoti • Centrii ca divizori • Volume si puncte nodale • Spatiul in adincime • Centri si retele in constructii
Specificatii
Brand | Polirom |
Anul publicarii | 2012 |
Numar pagini | 216 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Gen | Stiinte |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.