Generatia canibala - Vasile Ernu
Cod produs: 9786303440828

Iti recomandam si
Descriere
Cartea maturitatii
Anii ’90. Cad regimurile comuniste in tot blocul estic, URSS se dizolva si salbaticii copii dingo pleaca in toate directiile plini de speranta, entuziasm si o pofta nebuna de viata. Unii pleaca pentru prima data la studii in „noua Patrie” Romania, altii raman in statul proaspat infiintat, Republica Moldova, iar altii fug clandestin spre „noul paradis”, „afara”, in Occident. Tinerii studenti basarabeni, ultimii copii ai Imperiului, veniti in noua Patrie, descopera o lume total diferita de a lor. Romanii si basarabenii par doua triburi distincte care vorbesc aceeasi limba, dar cu alte intelesuri si care practica alte ritualuri. Peste toti insa vine o noua lume, cu o multime de tentatii, ce le aduce tot ce le-a lipsit – libertate nelimitata si marfuri fara numar – si ei au ales: Always Coca-Cola. Noua epoca le ofera chiar mai mult: pe langa libertate si speranta, le aduce inflatie, somaj, dezindustrializare. Se trece de la productie la comert, nimeni nu mai doreste sa fie – toti vor sa aiba. Societatea devine un adevarat carnaval si comert pe mormintele vechii lumi: din epoca comunista direct in epoca western a Estului nostru salbatic. Iar din tot acest vartej se naste o noua generatie: generatia canibala.
Specificatii
Brand | Polirom |
Numar pagini | 560 |
Format | 130x200 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.