Generationismul literar. Concepte, istorie, marturii - Ion Bogdan Lefter
Cod produs: 9789734723201
![](/media/simple/icons/whatsapp-logo.png)
Iti recomandam si
Descriere
Cartea de fata are o istorie speciala. E prima parte a amplei panorame pe care Ion Bogdan Lefter a consacrat-o in 1984-1985 inceputurilor poeziei romanesti postmoderne, deci colegilor sai de generatie, atunci inca foarte tineri. Nu s-a putut publica pina la sfirsitul lui 1989, cind regimul comunist s-a prabusit, apoi aparitia i-a fost aminata de autor pina in 2005, la 20 de ani de cind fusese scrisa, drept care titlul a fost adaptat la situatie: Flashback 1985. inceputurile „noii poezii”. Se reediteaza acum in doua volume separate: prima parte, „Generationismul” literar. Concepte, istorie, marturii, e introducerea teoretica, istorica si narativa, construita in jurul conceptului promovat in actualul frontispiciu; iar partea a doua, rebotezata inceputurile poeziei postmoderne (1977-1985), cuprinde analizele pe autori, convocati pentru o foarte precoce „strigare a catalogului”. De notat ca evolutia ulterioara a poetilor a confirmat viziunea de la start a colegului critic, devenit intre timp – deloc intimplator, deci! – unul dintre cei mai importanti exegeti ai fenomenului postmodern romanesc.Specificatii
Brand | Cartea Romaneasca Educational |
Anul publicarii | 2016 |
Numar pagini | 224 |
Greutate | 200 g |
Limba | Romana |
Gen | Critica |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.