Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
54.00 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Joi, 09 Mai. - Vineri, 10 Mai.
Comanda prin

Descriere

- Analiza statistica a subiectelor multianuale - Tips amp tricks formule explicatii scheme sugestii si trucuri in abordarea continuturilor - 700 de itemi pe capitole - 500 de itemi teste Acest volum este despre altruism despre a acorda un ajutor real in invatare despre ghidare. In fapt este dorinta noastr de a impartsi un intreg complex de informatii bine structurate de ponturi in rezolvarea itemilor si de explicatii a obiect rezultate dintr-o mare experient acumulat in antrenamentul elevilor de lice pentru admiterea la Drept. Tocmai de aceea volumul de fat este un Ghid nu o simpla Culegere. Pornind de la prezentarea programelor de concurs Economie si Gandire critica am realizat o analiza statistica multianual a distributiei itemilor pe capitole tocmai pentru a sugera importanta temelor in filozofia de proiectare a subiectelor date. Astfel viitorii candidati la Drept pot observa ponderea acordat fiecarui capitol continut in structura subiectelor date la admitere ori pot constata similitudini in cea ce priveste numarul de itemi alocati pentru anumite segmente ale materie. lar prin calcularea num rului de itemi de tip rezolvare de probleme - calcul matematic abordare grafica estimare de tendinte de evolutie a diferitilor indicatori la Economie respectiv construire evaluare de scheme de inferente analiza formal a unor argumente situatii rationament matriceal la Gandire critica - alocat fiecarei grile de subiecte isi pot adapta timpul de lucru. Si pentru ca vorbeam despre imp rt sire de sfaturi iat o prima sugestie legata de timpul de lucru dintr-un total de 240 de minute alocate intregului test opinam la o alocare diferentiat a bugetului de timp pe fiecare item - cate 2 minute in medie pentru itemii de Economie si Gandire critica si cate 2 5 minute in medie pentru itemii de Limba romana cu posibilitatea reportarii timpului de lucru ramas din solutionarea mai rapid a unor itemi si 15 minute pentru completarea grilelor de raspuns. In Ghid am alocat o sectiune aparte aspectelor de teorie in mod esentializat am detaliat formulele utilizate la ambele discipline am indicat posibile erori in abordarea itemilor am atras atentia asupra confuzilor care apar in intelegerea notiunilor si am inventariat o serie de greseli tipice in inv tare. Aspectele teoretice sunt organizarea pe teme gandite in corelatie cu elementele de continut dar si cu cele pedagogice in abordarea invatarii - de aici diferente fata de organizarea pe capitole a programelor de concurs. Explicatiile concentrate sub denumirea sugestiv de Tips amp Tricks vin s clarifice aspectele din zona superioar a competentelor cognitive pe care candidatii la Drept trebuie s le demonstreze in contextul in care Economia implica detinerea capacitatii de abordare logica a fenomenelor economice cu ajutorul instrumentului matematic iar Gandirea critic presupune conexiuni intre idei si argumente demonstrarea competentei de a detecta erori de rationament si a abilit tii de a distinge intre fapte opinii si judecati de valoare. Toate acestea dublate de cunoasterea intelegerea informatiei stintifice Economie respectiv Logica argumentare si comunicare de capacitatea de concentrare si de viteza de reactie In cuprinsul Ghidului am alocat 400 de itemi la Economie si 300 de itemi la Gandire critic organizati pe capitole conform programelor de concurs dar tinand cont de ponderea fiecarui continut in subiectul de admitere a rezultat un numar inegal de itemi pe capitole precum si 10 teste a cate 50 de itemi care respecta fiecare structura multianual de la Drept a distributiei itemilor pe capitole dar si ponderea itemilor de tip rezolvare de probleme in constructia fiecarui test. Itemii de tip grila au fost proiectati respectand atat continutul programelor cat si al manualelor indicate in programele de concurs si cuprind trei distractori si un singur raspuns corect. Scopul acestor itemi insotiti de cheile testelor pe capitole si ale testelor finale este acela de a oferi o modalitate riguroas de verificare a capacitatii viitorilor candidati la Drept de a obtine scouri ridicate la componentele Economie si Gandire critica. Multumim elevilor nostri care - de-a lungul anilor - ne-au adresat numeroase intrebari si solicitri de explicatii suplimentare toate acestea folositoare pentru constructia Ghidului dar si dei prof. dr. Ortansa Moise de la Colegiul National Cantemir Voda din Bucuresti care ne-a oferit suport stintific pentru o mare parte din continuturile si itemii de Economie. Asadar spor la antrenamentul intelectual pentru concurs Autorii

Specificatii

Brand CD Press
Anul publicarii 2023
Numar pagini 444

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

Intrebari si raspunsuri

Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

Informatii

TRANSPORT GRATUIT

La comenzi de peste 300 lei

VERIFICARE COLET

Deschiderea coletului la livrare

LIVRARE IN 24 H

Livrare la nivel national

POLITICA DE RETUR

Retur in termen de 30 zile

Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

CONTACT

Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti