Going for Gold Upper-Intermediate Language Maximiser with Key - Sally Burgess
Cod produs: 9780582529212
Anul publicarii | 2003 |
Grup de varsta | 15 - 18 ani |
Limba | Engleza |
Materia scolara | Limba engleza |

Iti recomandam si
Descriere
Going for GOLD Upper Intermediate language maximiser with Key
Descriere (limba engleză):
Going for Gold is a two-level Intermediate and Upper-Intermediate course designed to develop students' language skills and provide a gradual introduction to the requirements of the Cambridge FCE exam.
The Upper Intermediate level is the perfect lead-in to First Certificate Gold. Going for GOLD is also suitable for use with students wishing to sit the Cambridge Certificate In English Language Skills (CELS).
Going for Gold Coursebook language maximiser is packed with grammar and vocabulary consolidation and extension, plus extra Reading, Writing, Listening and Speaking practice to complement the coursebook.
Use the language maximiser:
to supplement the coursebook in class
for homework or self-study
Other levels in the Gold series are:
FCE Gold Plus (B2 level)
CAE Gold Plus (C1 level)
New Proficiency Gold (C2 level)
Specificatii
Brand | Longman Pearson ELT |
Anul publicarii | 2003 |
Grup de varsta | 15 - 18 ani |
Limba | Engleza |
Materia scolara | Limba engleza |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.